S O M M A R

Sommaren knackade på, jag skrek i hens ansikte att jag inte ville ha några jultidningar och smällde igen dörren. Sommar har aldrig varit min grej och kommer nog aldrig bli det. Detta är något som driver människor till vansinne. Hur kan man inte tycka om sommaren liksom?!

Jo, mina kära vänner. Det är varmt, och jag avskyr värme mer än pesten och dessutom är jag överkänslig mot myggor. Dessa två i kombination gör dessa tre månader till något som inte är så trevligt, leverpastej kanske?
.
Just nu spenderar jag mina dagar i ett kök, som en äkta kvinna ska, eller hur det nu var. Har bränt mig på alla tänkbara sätt och det enda jag vill är att försvinna i frysen ibland. Även om jag inte är supernöjd med mitt jobb så är det den enda anledningen att jag inte har lagt av helt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0