N A E J

Jag har lovat mig själv att inte låta flikkr somna igen, därför tänker jag skriva, även om jag inte orkar. Även om jag har femhundratjugotre andra saker att göra, eller, det har jag inte ens. Dock jag har dock tre skoluppgifter att göra, men motivationen ligger inte direkt på topp.

Igår åkte hon hem, min finaste vän. Lika snabbt som hon kom försvann hon. Synd att saker förändras så himla mycket, annars skulle jag kanske ha varit världens lyckligaste tjej just nu.
Igår fick jag se något jag absolut inte ville skulle hända. Jag orkar inte ens skriva om det, men det är facinerande hur blinda människor kan vara. De som funnits vid ens sida väldigt länge borde kunna se igenom orden man säger. Bara för att någon säger att det är okej betyder det inte att det är okej.

Just nu sitter jag i skogen, under dubbla täcken iförd en ganska ful tröja, lyssnar på samma låt om och om igen. Jag har inga som helst planer på att ta mig härifrån eller byta låt, iallafall inte just nu. Det orkar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0