K N I V E N

Ibland gör det så ont. När det känns som att det sitter en kniv i ryggen på en och den vrids ett halvt varv åt vänster för varje gång jag ser det hända. Dock har jag lärt mig en sak, konsten att ge någon annan lycka. Konsten att släppa sina egna känslor för att göra någon annan glad. Visserligen kan det göra lite ont ibland, men då får man göra som doris. Fortsätta simma.

Idag var en fin dag, tills det blev en ful dag. Borde egentligen göra vettiga saker, typ, skriva om en film, skriva om kost, mata grisen, köpa smör. Dock så finns inte motivationen. Hade utvecklingssamtal igår och det var verkligen inte roligt. Inget jag inte kunde förvänta mig, men det känns ändå inte bra.
Nej, jag tänker fortsätta simma, även om det just nu är motströms. Och fortsätta andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0