S O V A

Livet är stabilt när tågen är försenade. Det är ännu mer stabilt när man sjunger så att rösten går sönder.
Jag älskar att sjunga, även om rösten går av och man straffas med tystnad, något jag har extremt svårt för. Just nu sitter jag och är superpepp för Luciakonsert imorgon, det kan inte bli annat än bra. Faktiskt.
-
Om konsten att försova sig. Den är ganska fin. När man på något underligt sätt lyckas stänga av larmet på något undermedvetet sätt. Lika facinerande varje morgon när man vaknar alldeles för sent, tvingas stressa som en gnu till bussen, nämde jag att det är spännande att bo i skogen?
-
Idag har jag haft en julig tröja på mig. Det var ju juligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0